- به تلخــــــی جدایـــــــــــــی...
- دلنوشته یهویی...حال و هوای غریب...
- سال 1398 ...عیدتون مبارک
- بخونید جالبه .. نخونییه لحظه خوب رو از دست دادی..
- دلنوشته یهویی...
- بعد از یه استرس بزرگ...
- جیییییییییییییییغ
- یه پست یهویی 2...
- زندگی دوباره...
- دخترم روزت مبارک ... تولدتم مبارک ..روز دختر مبارک .. به همه دختران تبریک میگم

یکی بود یکی نبود . این داستان زندگی ماست . همیشه همین بوده . یکی بود یکی نبود . در اذهان شرقی مان نمی گنجد با هم بودن . با هم ساسال 1398 ...عیدتون مبارکسلام عیدتون مبارک (روبوسی عید بودا)قبلا zendeghimon-ghese-nist...